Könyvelő Szakmai Hírlevél

Mi most egy rendkívül kedvező lehetőséget kínálunk Önnek, amivel leveszünk a válláról egy nagyon fontos feladatot, aminek köszönhetően ENERGIÁT, IDŐT és PÉNZT spórolhat, amit más hasznos dologra fordíthat!!

image

Kedves Könyvelő Sorstársunk!

Bizonyára Ön is egyet ért velünk abban, hogy a könyvelő dolga nem könnyű, amikor arról van szó, hogy a gyakran változó, és sokszor még számunkra is érthetetlen, és néha közfelháborodást kiváltó jogszabályváltozásokról, aktualitásokról hogyan, mikor tájékoztassuk az ügyfelet.

Abban is egyetérthetünk, hogy -bár az ügyfeleink többsége elvárná- , LEHETETLEN mindenkit egyesével, szóban tájékoztatni! … Ráadásul ennek nyoma sem marad, igazunkat bizonyítandó, egy esetleges későbbi konfliktus vagy vita esetére!

A korrekt tájékoztatáshoz szükséges, hogy mi is beleássuk magunkat a témába, konferenciákra járjunk, ami IDŐ és PÉNZ…

Aztán meg is kell fogalmazni, és írásba öntve eljuttatni az ügyfelekhez, ami újabb IDŐ….

Mi az, amiből a könyvelőnek a legkevesebb van (így, az „adminisztráció egyszerűsítése” korszakában)… IDŐ….

EREDMÉNY: a könyvelők többsége nem tud a tájékoztatásra elég időt fordítani, így az ügyfelek sokszor nem kapnak meg fontos információkat, amiért aztán szidhatják és hibáztathatják utólag a könyvelőt (valljuk be őszintén: sokszor jogosan). Persze mellettünk szól, hogy alufizetettek vagyunk, emiatt túlvállalunk, túlterheltek vagyunk, és a sok határidő mellett előfordul, hogy legkisebb gondunk is nagyobb annál, hogy tájékoztató e-maileket írogassunk…

2014-ben az „online pénztárgép mizéria” egy rendkívül jó példa volt erre! Ön mennyi időt és energiát töltött el a folyamatos nyomon követéssel, ügyfél-tájékoztatással? Hányszor hívogatták, keresték, zaklatták Önt az ügyfelek ezzel kapcsolatban?

Mi most egy rendkívül kedvező lehetőséget kínálunk Önnek, amivel levesszük a válláról ezt a feladatot, aminek köszönhetően ENERGIÁT, IDŐT és PÉNZT spórolhat, amit más hasznos dologra fordíthat!!

Miért jó ez Önnek?
•    Időt és energiát takarít meg.
•    Pénzt takarít meg.
•    Ön is képbe kerül az éppen aktuális változásokkal.
•    Magasabb színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit.
•    Későbbi viták esetén igazolni tudja, hogy Ön felhívta az ügyfél figyelmét bizonyos információkra. (Ami napjainkban, mint tudjuk, egyre élesebben a húsunkba vágó probléma! Ugye mindannyian hallottuk már ügyfeleink szájából:  „Te ezt nem is mondtad!”…. )

image
 

Miért válasszon minket?
• Mi is gyakorló könyvelők vagyunk, így napi szinten szembesülünk ugyanazokkal a problémákkal és kérdésekkel, amivel Ön is.
• Nálunk már kialakult rendszere van az ügyfelek tájékoztatásának.
• Rengeteg továbbképzésre, szakmai konferenciára járunk, hogy minden szükséges ismeretnek a birtokában legyünk.
• Rutinunk van abban, hogy megpróbáljuk a vállalkozók számára is érthető nyelvezetre fordítani a fontos információkat.
• Tapasztalatunk van arról, hogy mi az, amiről feltétlenül tájékoztatni kell az ügyfelet, és mi az, ami nem érinti, vagy amiről jobb ha nem is tud.

Mi az, amit ajánlunk:
• Heti rendszerességgel hírlevelet készítünk, amit szerkeszthető Word formátumban eljuttatunk Önhöz, és azt egyszerűen csak továbbítania kell ügyfelei részére.
• Bizonyos változásoknál több verziót is készítünk, és Ön választhat, hogy melyiket továbbítja. (Pl. 2014 decemberében a FELÍR azonosítóval kapcsolatban az egyik verzió annak felelt meg, ha Ön kikereste az ügyfelének az azonosító számot, és megírta neki, a másik verzió csak egy általános figyelemfelhívás volt, ami az ügyfélre tette a felelősséget, hogy utánanézzen.)
• Nem ígérjük, hogy minden héten új változásról írunk, viszont ha szükséges, akkor előfordul, hogy hetente több tájékoztatót is küldünk. Jó példa volt erre idén az online pénztárgép, amiről volt, hogy egy héten három e-mailt küldtünk. Megrendelőink még azt is igényelték, hogy az irodai zárva-tartásokra vonatkozó e-mailt is megküldjük, mert így mindenki csak átírta a rá vonatkozó dátumot, és már küldhette is tovább.
• Amikor nincs semmilyen aktuális, fontos változás, akkor általános, hasznos információkról szoktunk írni (pl. 1,5M Ft-os kp fizetés korlát, kiküldetési rendelvény szabályai, számlázással kapcsolatos szabályok stb.)
• Az is előfordul, hogy olyan internetes hivatkozásokat teszünk a hírlevélbe, ami az ügyfeleinket érintő aktuális témával kapcsolatos.
• A gyakorlat már bizonyította, hogy a kevesebb néha több, így bizonyos változásokat „fenntartásokkal” kezelünk. Ez azt jelenti, hogy eleinte „csak” figyelem-felhívó levelet küldünk, adott témáról, később már internetes hivatkozásokat, de a pontos, célratörő tájékoztatást csak később. Ez tipikusan olyan esetekben történik így, amikor tudjuk, hogy a hatályba lépésig még sokszor változik, és nem tudni mi lesz a végleges verzió. Tipikus eset erre az EKAER szám. Hatályba lépés előtt 1 héttel sem tudtuk pontosan, mi lesz.
• Szívesen fogadjuk megrendelőink témajavaslatait is, többször előfordult, hogy kérésre foglalkoztunk egy-egy témával.
• Az a tapasztalatunk, hogy egy hírlevélbe csak egy-két témát célszerű beletenni, mert ha többről írunk, akkor az ügyfél már elveszíti érdeklődését, és nincs olyan hatásfoka a tájékoztatásnak (kivétel ez alól decemberben a következő évi adóváltozásokkal kapcsolatos tájékoztatás).

Mindezt mennyiért?

A hírlevél szolgáltatásunk alapdíja havi 4.000 Ft.

Azaz heti 1.000 Ft összegért levesszük az Ön válláról ezt a munkát, és ennyirét emelheti szolgáltatása színvonalát, amivel versenyképesebb lesz azon könyvelőhöz képest, aki nem tájékoztatja az ügyfeleit!

EXTRA AKCIÓ:

Amennyiben 2015.01.20-ig megrendeli szolgáltatásunkat, akkor Ön 10% kedvezménnyel, havi 3.600 Ft összegért juthat hozzá!

Ha évi egyszeri díjfizetést választ, akkor további 10% kedvezményt adunk, azaz 3.200 Ft havidíjért oldhatja meg ezt a fontos feladatot!

Hogy könnyítsük döntését íme néhány referencia és vélemény szolgáltatásunkról:

„Hihetetlen, hogy milyen könnyedén megspóroltam magamnak ilyen sok időt, úgy, hogy közben az ügyfeleim kiszolgálásának minősége nőtt. Mióta előfizetek a hírlevél-szolgáltatásra, nekem sem kell továbbképzésre járnom, mert minden szükséges információt megkapok a hírlevelekből. Nyugodtan tudom energiáimat a fontos munkára összpontosítani. Jó döntés volt, és ár-érték arányban felülmúlhatatlan. Köszönöm, és kívánok továbbra is kitartást a pontos, precíz, kiváló szakmai munkához!" B.E. könyvelő

„Mióta előfizetünk a szakmai hírlevélre, ügyfeleink elégedettsége nőtt. Közülük többen is megjegyezték, hogy milyen jó, hogy informáljuk őket minden fontos változásról. Korábban sajnos ez nem volt mindig így, mert mindenki tudja, hogy a könyvelőknek erre jut a legkevesebb idejük, pedig ez lenne az egyik legfontosabb dolguk. Döntésünket azóta sem bántuk meg, korrektnek és arányosnak tartom a fizetett díjat, a nyújtott szolgáltatás mértékét és színvonalát figyelembe véve."
Bazsik Könyvelőiroda

„ Az benne a nagyszerű, hogy sokszor az egy mondatos e-mailek is figyelmeztetnek egy-egy fontos momentumra, amit lehet, hogy én is elfelejtenék, pedig sok plusz munkát jelent, ha utólag szólok csak az ügyfélnek. Általában se nem túl sok, se nem túl kevés az e-mail tartalma, mindig eltalálják egy-egy témával kapcsolatban, hogy „mennyi az elég és feltétlenül szükséges”. Így a leghatékonyabb az információ-beültetés az ügyfelek fejébe. Nagy segítség számomra is az információk rendszerezett, összegyűjtött hozzáférése. A legjobb, hogy szerkeszthető formátumban kapom meg, így eldönthetem, hogy változtatás nélkül továbbküldöm, vagy személyre szabom (én általában változtatás nélkül továbbítom). Ráadásul az ügyfelek nem tudják, hogy ez nem az én produktumom és érdemem."
Papp Éva könyvelőiroda vezető

Ha úgy dönt, hogy megrendelné szolgáltatásunkat, itt megteheti